Reklamace, stížnosti a podněty

Reklamace, stížnosti a podněty

 

Možné způsoby řešení reklamací

  1. Kontaktujte nás telefonicky nebo nám napište na info@moqi.cz. Napsat reklamační závadu a uvést číslo objednávky nebo faktury. Obratem zašleme další informace.

  2. Můžete vyplnit Formulář pro uplatnění reklamace a zaslat nám ho zpět na email info@moqi.cz.

 

Možné způsoby podání stížností a podnětů:

  • Stížnosti a podněty souvisejícím s nákupem na našem e-shopu můžete zaslat na e-mail info@moqi.cz nebo na adresu VK Spedo s.r.o., Jiráskova 283, 411 13 Třebenice, tel.: 774 028 630.


Co se nepotvrzeným záručním listem při nákupu přes internet?

Při nákupu přes e-shop dostanete spolu se zbožím nepotvrzený záruční list (pokavaď se ke zboží běžně dodává, v opačném případě slouží na uplatnění záruky daňový doklad o koupi). Záruční listy dopředu nepotvrzujeme z důvodů možnosti vrácení zákazníkem do 14 dní.

Záruční list Vám potvrdíme, jak nastane problém se zbožím. Nemusíte sa obávat žádných komplikací. Jak budete potřebovat reklamovat zboží, záruční list je možné potvrdit i později po dobu záruční doby produktu. Tato možnost vyhovuje většině zákazníků. Někteří zákazníci preferují potvrzení záručního listu hned od začátku. Máte na to nárok a my Vám rádi vyhovíme.



Postup při potvrzení záručních listů (při reklamaci nebo 14 dní po koupi zboží):

Potvrzení záručního listu he možné zaslat poštou, zasláním originálního záručního listu spolu s fakturou na adresu níže. Záruční list Vám potvrdíme a zašleme na Vaši poštovní adresu. Adresa pro potvrzení záručních listů:

VK Spedo s.r.o.
Jiráskova 283
411 13 Třebenice
tel.: 774 028 630

×